tirsdag 27. september 2011

Ugler og andre dyr

Det har over tid samla seg opp ei ganske så brukbar samling av diverse dyr rundt om i klesskapene her i huset.


Det starta i det små med en uskyldig liten tunika med ugler på..

 
Så kom det også isbjørner i hus,


pingviner,


kaniner,


og snegler m.m..



Men ugler er det liksom noe ekstra med..
På klær - både alene,


og i flokk.


I senga,


og på matboksen - for å nevne noe.


Så når den mellomste prinsessa nærmer seg 4 år, var det naturlig at gudmora spurte om ho hadde noen ønsker, eller trengte noe spesielt en dag vi møttes på kjøpesenter.
Så mens vi gikk rundt å titta oppdaga jeg den...
Kjolen som bare ropte på meg! DEN skulle prinsessa ønske seg i bursdagsgave!
Og blikket som møtte kjolen var bare herlig!
Mens jeg gliste frydefullt over funnet mitt, så nemli gudmora på den styggeste kjolen i hele butikken :










Riktignok ikke ugler, men TUKANER, men nydelig uansett :)

Så, hva synes du om kjolen?
Liker du ugler?
Har du en dyrisk garderobe i huset ditt?

1 kommentar:

  1. Som den heldige gudmor til en nydelig liten ugle(?):P så ser jeg ikke på de som en ren glede å kjøpe en stygg bursdagsgave, men okeeei!:)

    Mitt forhold til klær med mye mønster og dyr, er vel 100% motsatt av ditt! :D

    SvarSlett